Saturday 27 February 2010

Anak Sedara Baruku

Posted by Aragorn at 5:24:00 pm
Alhamdulillah...
Saje nk kongsi kegembiraan sikit
Tanggal 20 Februari 2010 jam 3.45 petang..Kak Long aku selamat melahirkan anaknya.
Baby girl bernama NUR DHURRARTUL JANNAH BT MASRIDZI.

memang cute, memang comel, pipi tembam...waaaaa

antara salah satu perkara yg aku sukai adalah melayan kerenah anak sedara. kekadang, rindu aku pd telatah mereka melebihi rinduku pada keluargaku sendiri.

telatah mereka sntiasa mencuit hati dan sntiasa membuatkan aku happy.hehe....
aku pon xingt dah ni anak sedara aku yg ke-brpa...tp, kalu dibilang semua rsanya dh lebih 10 org kot. maka, makin pokailah aku tahun ni sbb nk ksi dorg duit raya...hahaha..

Yang bwh ni plak anak sedara aku gak. tapi, dia lahir masa aku bercuti kt malaysia raya puasa tahun lepas. tak sangka makin comel bile dh besar ni. MUHAMMAD ISMAIL ZIKRULLAH B. MASRIDZI

Ni plak AMIR NUR IKHWAN B. NOORAZIZ. Anak akak aku yg ke-3. Tak silap aku dilahirkan 2minggu lepas aku pulang semula ke Jordan daripada Malaysia. Dah besar ni jadi makin cute plak...haha


So, yang mane paling cute??buatlah undian anda...haha

5 comments on "Anak Sedara Baruku"

Nasuha on 27 February 2010 at 22:25 said...

bleh plak wat undian2..ish2..nak undi hok 2nd..hoho...tahniah2..

JHaZKiTaRo on 28 February 2010 at 02:41 said...

takde rupe ko pun hadi.. hihihi.. anyway, congrats!!

dinie said...

saya yang paling cute...

tai~ said...

salam hadi..
tahniah2.
semua anak2 buah ko comel2 belaka..
x sabar plk nak dapat anak buah
insyaAllah...

zul_akhyar on 1 March 2010 at 18:19 said...

kiut2..thaniah2...

 

SKY IS OVER Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez