Thursday 18 June 2009

Lambaian Kaabah

Posted by Aragorn at 1:56:00 pm
Alhamdulillah..dengan izin Allah SWT. Telah selesai peperiksaan akhir semester 2 pada hari ni. Subjek Physiology, antara subjek kritikal bagiku namun subjek yg paling best dan menarik. Alhamdulillah, hari ni juga aka telah mengetahui beberapa markah exam aku yang dah selesai sebelum ini dan setakat ini semuanya lulus. Hanya Physiology shja yg masih belum ku ketahui markahnya.

Alhamdulillah,,aku mendapat markah yg agak cemerlang utk Anatomy. Semestinya satu kebangaan bagiku dan setinggi-tinggi kesyukuran padamu Ilahi. DAN, Alhamdulillah..kejap lagi aku akan memulakan perjalananku ke bumi Arab Saudi utk menunaikan Umrah.

Alhamdulillah,,aku bersyukur ke hadrat Ilahi krna dgn limpah kurnianya, aku diizinkan seawal usia 19 tahun utk menjadi tetamu-Nya di bumi barakah Madinah dan Mekah. Inilah antara kelebihan dan rezeki yang Allah kurniakan kpd ku belajar di Jordan ini yg mana mudah utk menunaikan haji dan umrah malahan kosnya juga teramat murah. Untuk umrah hnya memerlukan RM700 shja manakala utk haji dan umrah hanyalah lbih kurang RM 3000 shja. Jimat dan murah. Setiap tahun buleh pergi..hehe

Alhamdulillah,,smoga kedatangan aku ke bumi Mekah n Madinah akan diterima oleh Allah, ibadatku sempurna, doaku makbul dan smoga, kehadiranku ke bumi Mekah akan memberikan aku keazaman utk berubah dari buruk kpd baik, baik kpd lebih baik dan seterusnya. INSYAALLAH.

Kepada para pembaca, aku doakan kalian sentiasa dirahmati Allah dan doakanku dapat menunaikan ibadat umrah dgn sempurna. Jumpa lagi dilain hari

Wassalam..

1 comments on "Lambaian Kaabah"

nabila on 21 June 2009 at 19:21 said...

jgn lupe utk critekan pengalaman di sana

 

SKY IS OVER Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez