Tuesday 3 March 2009

Mohon Kemaafan

Posted by Aragorn at 2:11:00 pm
Assalamualaikum...

Sebelum aku ckp banyak. Ingin sekali aku memohon maaf kpd sume pembaca krn tiada langsung sebarang post dari aku utk bulan februari ari tuh. Bukan apa, aku kepenatan setelah 3 minggu melancong ke Turki dan Mesir. MESIR???? Kenapa plak aku buleh sesat ke Mesir ni?? Inilah yang menjadi misteri..hehe..

  Aku tak nafikan yg aku dh tukar plan aku di saat terakhir apabila aku mengambil keputusan untuk ke Mesir dari Istanbul dgn menaiki flight setelah satu insiden yang menyedihkan berlaku. Namun hanya aku dan Atiff shja yg bergerak ke Mesir manakala Hariz dan Rozaili mengambil keputusan utk ke Bulgaria dan Macedonia. Maka berpisahla kami namun berjanji akan bertemu semula di Istanbul. Gilakan???hehe

Perjalanan kami bermula 28 Februari sehinggalah18Mac. Cukup 3 minggu perjalananku. Ternyata, dh smpi rumah. Barulah terasa betapa penatnya badan aku ni setelah berjalan 3 minggu tanpa henti. Habis burn kelas first week aku sbb aku mengambil keputusan utk berehat je minggu tuh. Takpela, pandai2 la aku tanggung. Jadi rest yang panjang ni menyebabkan aku tidak berkeinginan utk mem'post sebarang cerita ag. Tambah pula, di sem 2 ni aku dh mula memasuki alam medicine yg sebenar. Nampaknya, subjek yg aku blaja pom dh makin payah. Histology, Physiology, Anatomy, Organic Chemsitry dan English iaitu subjek yg plg aku benci. Adeii!!! Semakin kurangla masa utk aku memikirkan bnda apa yg aku nk post ni. Akhirnya, aku mencuri sedikit masa di sni utk post sumting buat pembaca sume. 

First, aku nk promote blog ni dlu. Ni travel log sahabat aku yg turut bersama travel ke Turki. Boleh dijadikan rujukan buat sesiapa shja yg berminat utk ke Turki lepas ni yerk.


Dan dlm post seterusnya ini. Aku ingin menceritakan tntg Istanbul iaitu salah satu bandar besar yg aku lawati di Turki. Tunggu.....

0 comments on "Mohon Kemaafan"

 

SKY IS OVER Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez